dimecres, 12 de gener del 2011

Impressions

L’endemà del gran partit del Barça amb l’Inter, al matí, tot anant al mercat, em vaig trobar amb uns veïns que estaven molt seriosos.

Al preguntar-los què els passava, em digueren:

"Et sembla poc la derrota del Barça?"

Em va sorprendre la seva angoixa. Però el que em va sorprendre més va ser arribar al mercat i trobar-hi el Xavier, el meu peixater, que també estava molt seriós --ell, que és tan simpàtic--. Em va estranyar i també li vaig preguntar si li passava res.

Em contestà igual que els veïns:

“Et sembla poc la derrota del Barça?"

Em pregunto com pot ser que un fet tan intranscendent afecti tant la meva gent. A mi també m'hauria agradat que guanyés el Barça, però no m’angoixa si no és així.


Autora: Roser Urgellés
Foto: Barça campió. Autor: Fran Simó
[El vincle no actúa, apareix Not Found/Error 404]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Enllaços

Seguidors